23 Eylül 2013 Pazartesi

BABYBOOM | 5 Ay


Pek güzel, pek eğlenceli, pek keyifli ve sıcacıık bir 3 günün sonrasında yeniden şehre döndük ve hayır Pazartesi sendromu yaşamıyorum, çünkü her sabah şu yukarıdaki lokum oğlumun şapşal ya da meraklı ya da çok mu çok akıllı ya da sürprizli bir hareketiyle güne başlıyorum. Ve işte o günler bi damlacık uykuyla geçen gecelere rağmen hızla akıp gidiyor! #babyboom 5 aylık oldu. Bu ay hobileri iki elinin yanında bir de iki ayağını ağzına sokmak, İstanbul'un su ihtiyacını karşılayacak kadar salya akıtmak, bi gayret emeklese mi yoksa direk yürümeye başlasa mı ona karar vermek, "inadım inat totom iki kanat" konusunda uzmanlaşmak, uyumamak uyumamak uyumamak, sürekli çorap ya da ayakkabı teki kaybetmek, herşeyi yalamak:) Heyecanla doktor kontrolünü bekliyoruz, bakalım ek gıdaya geçecek miyiz, zira bizimki biz sofradayken hem çok dikkatli hem de yalanıp duruyor, lokmalara dilini uzatıyor, bence bu oğlan sahip olduğu Malatyalı geninden olacak şeftali püresi filan değil artık bi çi'köfte istiyor pfss:o

"Emeklemek vakit kaybı, direk yürüsem ya ben, annii belin kopana kadar beni tut ayaklarımı yere bastırarak adım attır hadi hadiiiii!" 


#babyboom 'un en farkedilen özelliği (direk annesinden almış olduğu:p) güleçliği. İnanmayan Elle Weekend ekibine sorsun:)


Bir dahaki ay bakalım size neler anlatacağız:)

10 yorum:

Serap dedi ki...

Allah nazarlardan saklasın. Çok yakışıklı <3

yazar elif elif diye dedi ki...

ççok çok güleç sahiden de.. hep gülsün :) hep gülecek bişeyler bulsun... en önemlisi..

NAR dedi ki...

İşte bu postu bekliyorduuummm! Maşaallah Allah esirgesin pek tatlı yahu, ağzım sulanıyor walla. İlk postlarda pek ciddi diye yorumlar yapmıştım; ama tam tersi çıktı. Dediğin gibi anasına çekmiş pek güleç pek güleryüzlü yavrum. Allah sizi nazarlardan korusun Boomcum.
(Böyle bir oğlum olsuunnn, lütfen Allahııımm...)

akeshome dedi ki...

o dil hep dışarda ya maşallah diyelim :)
Ama malatya geni varsa eğer, dişler çıksın içliköfte yemeye beklerim :)

Unknown dedi ki...

Çok tatlı maş.
Uyku konusunda ben de çok dertliydim. Özellikle çalışan bir anne olarak. 18 ay uykusuz dolaştım.
18 ay sonrasında yavaş yavaş düzene girdi. Her gece 35 kere kalkıyordu ağlıyordu ve ben tüm gece oğlumu uyutmaya çalışıyordum gündüz de zor ve az uyurdu. 1 saat salla 15 dakka uyusun. Uyku fobim olmuştu :) inş. sizin daha kısa süre de uyku düzeni oturur. Kolaylıklar diliyorum. Hem mükemmel bir duygu hem çok zor hem hormurdanarak yataktan kalkma hem de o 35 kalkışta da öpüp koklama karmakarışık duygular :)

Adsız dedi ki...

Selam,
Çok tatlı bir bebek Allah bağışlasın :) Bu arada Emmy postu yapacak mısın? Gerçekten çok başarılı oluyor seninkiler çünkü ;)

Adsız dedi ki...

Boom senin bebisin mi çok çabuk büyüyor yoksa biz mi çok çabuk yaşlanıyoruz!? Zaman çok çabuk geçiyor ya :(

PİSİMEL dedi ki...

Bizimkide 5,5 aylık geceleri uyku yok.Saat başı uyanıyor :( Açtır ondandır dediler yatmadan tıka basa besliyorum yine de banamısın demiyor.4.aydan sonra uyucak uyku hormonu çok salgılanır dediler yine olmadı olmadı.Ahh uyku ahh :((

Unknown dedi ki...

Maşallah ! Allah nazarlardan korusun yerim ben bunu :)
Isırmak serbest mi ? :D

http://zhdfashion.blogspot.com/

shoppinglove dedi ki...

Yerim onu:) maşallah çok tatlı